2022 m. vasario 5 d., šeštadienis

Pamokslas, įkvėptas Šventosios Dvasios ugnies liežuvio, nusileidusio į mano galvą.

Štai tokį tekstą parašiau tą pačią dieną, kai atkeliavo Viešpaties Dievo Švenčiausioji Trejybė į mano sielą.Jo nepublikavau, laikiau juodraščiuose. Buvo prirašyta daugiau, bet teko ištrinti, nes ne viskas atitiko tiesą, buvo atskiesta mano žmogiška puikybe, kurios taip greitai Šv. Dvasia panaikinti negali.

 Taigi- ketveri metai praėjo nuo tos nakties. Ir galiu kaip mažas berniukas ištarti: "Man neleikia logių. Man jau ketuli." Taip. Rogių tikrai nebereikia daugiau. Leisiu dangiškajam Tėveliui pailsėti. O pats stosiu ant slidžių.

 Tą, ką rašiau 2018 metais, išskiriu kursyvu.

Viskas. Įvyko radikali permaina mano gyvenime. Radikaliai keičiasi visas požiūris į visą aplink supančią realybę bei visus joje įsitvirtinusius reiškinius. Nes Viešpaties Dievo Švenčiausioji Trejybė nusileido į mane. Apvaisino, kaip moterį. Nors šis mano kūnas- vyriškas yra. Įvyko mistinė mano ir Kristaus santuoka. Tebūna patenkinti visi šiuos žodžius perskaitę gėjai ir lesbietės. Nes jie taip pat  moko visą šitą mūsų sustabarėjusią, maurais ir dumbliais apžėlusią pasaulio visuomenę. Ruošia ją pokyčiams, kaitai ir naujovėms. O mes visi, pasinėrę į savąsias tradicijas, suvokimus, pažiūras kvailus įsitikinimus ir t. t. nenorime to suvokti. Kad artėja permainos. Jau labai seniai Dievas mums jas ruošia. Gal net jau keletą šimtų metų. O mes, deja, vis dar savo dvasios šventyklose suklupę meldžiamės tai statulai aukso galva, vario liemeniu ir molinėmis kojomis. Kuri yra aprašyta Biblijos Danieliaus knygoje. O, palaimintasis pranaše Danieliau. Nuostabi ta tavo parašyta knyga. Įtraukta į krikščioniškąjį, biblinį knygų kanoną. Atėjo metas kirsti aštriu kalaviju per tas molines kojas. Kad sudužtų į šipulius, šukes visa virš tų kojų riogsanti statula. Kad daugiau jos niekas ir niekada nebebandytų atkurti. Teprisiartina Dievo karalystė pasauly. Bent šitais Dvasios įkvėptais žodžiais. Kol kas.
O, mano mieloji krikščionių- katalikų Bažnyčia. Aš visai nesiruošiu tavęs griauti, sprogdinti ar kitaip niokoti. Noriu tik, kad visos kitos konfesijos burtųsi aplink tave, nuo kurios viskas prasidėjo. Nuo kurios Viešpats Jėzus Kristus pradėjo pildyti savo duotus pažadus. Taip ir reikėjo, kad viskas taip rutuliotųsi, kaip rutuliojosi šita 2000 metų istorija. Danguje turbūt tik keli mėnesiai praėjo. Jėzaus žodžiai "Atsiverskite, nes prisartino Dangaus karalystė" šiomis dienomis tampa kaip niekad anksčiau aktualūs.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą